Услуги, свързани с човешки ресурси
Всички необходими дейности, във връзка с и по повод възникване, изменение и прекратяване на трудовите правоотношения на служителите, както и нужното по документално обезпечаване на граждански договори и договори за управление и контрол.
Регистриране на уведомления в НАП за сключване, изменения и прекратяване на трудовите правоотношения на служителите.
Изготвяне на удостоверения и служебни бележки, във връзка с възнаграждения за работни заплати и трудови правоотношения на служителите.
Изготвяне на Трудови договори, Допълнителни споразумения, Заповеди за прекратяване, съобразно изискванията на действащото законодателство и съобразени със спецификите на дейността на дружеството работодател.
Изготвяне на цялата необходима документация изискваща се за съхранение в Трудовото досие на служителите.
Представителство при комуникацията с държавните органи въз основа на пълномощно.
Съдействие при ежемесечното сигурно прехвърляне на данни към отдел „Заплати” и свързаната с това документация (графици на работното време, отсъствия, социални придобивки и пр.).
Изготвяне на Политика за Управление на човешките ресурси в организациите, спрямо нуждите и съобразени със спецификите и изискванията на дружествата, явяващи се работодател.
Съдействие при внедряване на добри практики за ефективно Управление на човешките ресурси в организациите.